خودشناسی - زندگی عاقلانه

خودشناسی

خودشناسی با اشکال هندسی!

 شاید شما هم جز آن افرادی باشید که در دوران تحصیل درس هندسه برایتان هیچ جذابیتی نداشت و از شنیدن نام آن بیزار بودید. چند لحظه این موضوع را فراموش کنید واین مطلب  را بخوانید, می دانم که متعجب خواهید شد.

 آزمونی ساده !

ساده ترین اشکال هندسی را به یاد بیاورید مربع،مستطیل،مثلث،دایره و منحنی ، سپس خیلی سریع و بدون آنکه زیاد به مغزتان فشار بیاورید شکلی را انتخاب کنید که بیشتر از همه می پسندید

آزمونی روانشناسی پیش روی شماست که با توجه به انتخابتان به سرعت نشان می دهد که شما در زندگی چه جور آدمی هستید و احتمال موفقیتان در چه مشاغلی بیشتر است!!!

 آنها که مربع را انتخاب می کنند؛

کسا نی اند که در محیطی پایدار، بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر کارهایشان به طور کامل آشکار است چنین اشخاصی محافظه کارند و دوست دارند که همه چیز مرتب و منظم باشد.

وظیفه شناسند و اگر کاری را به آنها محول کنید آنقدر روی آن وقت می گذارند تا تمام شود حتی اگر کاری، تکراری و طاقت فرسا باشد و مجبور باشند که به تنهایی آنرا انجام دهند.

 آنها که مستطیل را انتخاب می کنند؛

پایبندی به اصول, مشخص بارز آنهاست ونظم وترتیب را دوست دارند ولی آنرا بیشتر در سازماندهی دقیق اجرا می کنند.این امر سبب می شود تا راههای مناسبی را انتخاب و همه قواعد و مقررات را بررسی کنند. اگر وظیفه ای را به این اشخاص محول کنید ، ابتدا آنرا به خوبی سازماندهی می کنند تا اطمینان یابند که به طور اصولی اجرا خواهد شد.

 آنها که مثلث را انتخاب می کنند؛

اشخاصی هدف گرا هستند و از برنامه ریزی قبل از انجام کارها لذت می برند و به طرح موضوع و برنامه های بزرگ و بلند مدت تمایل دارند اما ممکن است که مسائل جزئی را فراموش کنند. اگر کاری را بر عهده آنان بگذارید ابتدا هدفی را برای آن تعیین و سپس با برنامه ریزی کار را آغاز می کنند.

 آنها که دایره را انتخاب می کنند؛

اجتماعی و خوش صحبتند و هیچ لحن خشنی ندارند و امور را با صحبت کردن در باره آن تنظیم می کنند و نخستین اولویتشان در زندگی ارتباط است. مطمئن باشید که اگر وظیفه ای را به آنها  محول کنید آنقدر درباره آن صحبت می کنند تا هماهنگی لازم برای به انجام رسیدن آن کار ایجاد شود .

 آنها که منحنی را انتخاب می کنند؛

خلاقیت در آنها موج میزند و اغلب کارهای جدید و متفاوتی انجام می دهند, نظم و ترتیب برایشان کسالت آور است. اگر تکلیفی را برای آنها در نظر بگیرید طرح های خوب و مشخصی برای آنها ابداع می کنند .





:جستجو
:جستجو